Geoffrey.reismee.nl

Happy verjaardag

Als je jarig bent, lukt het opeens veel beter om bij de eerste toon van de wekker op je bedrand te zitten. Het is kwart over 6 in de ochtend en om half 7 heb ik afgesproken mijn ouders en Carlos via Skype te spreken! Ondanks het afstandsverschil lijkt het wel alsof ze hier in de kamer staan. Nadat het gesprek vijf minuten loopt, open ik dan ook het pakketje dat ze opgestuurd hebben. Tot mijn grote vreugd hebben ze een leesboek gestuurd voor de momenten waarin ik even niets te doen heb hier. Het hardst moet ik echter lachen om de manier waarop het verpakt is; ze hebben meerdere edities van De Bazuin en een versie van De Elsevier over Twitter om het boek heen gedaan om te voorkomen dat het beschadigd raakt. Toch nog een beetje een Nederlandse verjaardag..

De dag is verder een groot succes. Na wat uren op school te hebben doorgebracht, gaan we in de avond met een grote groep naar een pub om de verjaardag van Mirna (een andere Nederlandse studente) en mijzelf te vieren. De anderen hebben zelfs een kaart en een stukje taart met een kaarsje voor ons beiden meegebracht (zie foto's).

Naast deze fantastische dag zijn de afgelopen weken helaas ook weken geweest waarin ik tot twee keer toe best ziek ben geweest en dus dagen in bed heb moeten doorbrengen. Ondertussen ben ik bijna van mijn verkoudheid af en staat het volgende avontuur alweer op de planning: Dublin, Ierland! Voor zes anderen en mijzelf heb ik een tocht georganiseerd naar Dublin. We vertrekken aanstaande donderdag (8 maart) en we komen zondagavond laat weer thuis. In Dublin zullen we de stad gaan verkennen en natuurlijk de nodige foto's nemen die ik hier ook zal neerzetten. Daarnaast ben ik enthousiast over het idee dat we daar waarschijnlijk een dag gaan hiken in de natuur. Een van de medestudenten doet dat zo ongeveer elke vakantie en hij heeft een tof natuurpark gevonden in de omgeving van Dublin. Voor mij is het iets dat ik zelf niet snel op vakantie zou gaan doen, maar nadat we afgelopen zaterdag ook naar Cheddar Caves/Gorge zijn geweest en hele mooie foto's hebben kunnen maken van de stad vanaf een hoge berg (zie foto's), zie ik het leuke er wel van in.

Verder zijn we gisteravond naar een feest geweest waar niemand minder dan David Hasselhoff optradt. Hij is, na zijn televisiecarrière in onder andere Baywatch en Knightrider, gaan zingen voor zijn brood en tja, misschien had hij dat beter niet kunnen doen. Gelukkig zong ‘The Hoff' maar drie nummers en stelde hij zich daarna op voor een korte fotosessie voor iedereen die met hem op de foto wilde. Samen met wat medestudenten sta ik ook nog met hem op de foto, maar de foto's zijn nog niet op internet gezet en dus is het resultaat nog even afwachten!

Na Dublin zal ik uiteraard weer een update geven!

Groetjes,

Geoffrey

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!