Geoffrey.reismee.nl

Eigen kamer!

Na nog een paar dagen in het hostel te hebben gezeten, zit ik nu in mijn eigen kamer (zie foto's!). De foto's zijn wel genomen toen ik voor het eerst naar binnen liep, dus nu ziet het er gelukkig wat meer bewoond uit. De keuken en badkamer deel ik met twee andere studenten. Een van de studenten wist me te vertellen dat andere studenten hier met z'n zessen een veel kleinere keuken delen dan die van ons, dus blijkbaar mag ik blij zijn dat ik in deze kamer terecht ben gekomen. Schoonmaken moeten we natuurlijk voor een groot deel zelf doen, maar de keuken wordt ook eens per week schoongemaakt door een schoonmaakploeg.

Maandag ben ik samen met een Duitse student die ik heb leren kennen in het hostel naar de universiteit gegaan. De universiteit is enorm. Naast de leslokalen, hallen en bibliotheek is er een gigantisch sportcomplex met onder andere vier voetbalvelden, twee hockeyvelden, acht indoor tennisbanen, drie velden die kunnen worden gebruikt voor basketbal/volleybal, een zwembad, een fitnessruimte en nog wat andere kleine zalen voor judo, dojo en overige sporten. De Duitse student was met zijn autootje, waar we net aan met z'n tweeën in pasten, naar Engeland gekomen. Zijn auto stond op de universiteit en dus zijn we ook met zijn auto terug gereden naar de stad. Links rijden is toch wel iets waar je even aan moet wennen, zelfs als je op de passagiersstoel zit.

Vanavond ga ik nog even een biertje doen met een andere Nederlandse student uit Rotterdam. Hij is hier ook om vier maanden te studeren, dus het wordt vast gezellig om over onze eerste indrukken en ervaringen te praten.

Vrijdag is daarnaast de eerste studiedag en volgende week beginnen de lessen (en de sociale activiteiten) echt, als we een soort introductieweek voor de buitenlandse studenten hebben!

Jullie horen snel weer van me!

Groetjes,

Geoffrey

Reacties

Reacties

Pap,mam en Carlos

Fijn dat je nu een eigen kamer hebt en dat je nu zelf kan koken, afwassen, schoonmaken etc etc.
We wensen je veel plezier met je nieuwe kamer en huisgenoten.

Groetjes,

Pap, mam en Carlos

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!