Geoffrey.reismee.nl

De eerste paar dagen!

Beste familie en vrienden,

Gisteren ben ik dan eindelijk aangekomen in Bath! Het was alsnog een vermoeiende reis: eerst met het vliegtuig naar de Engelse stad Bristol, daarna met de bus naar een treinstation en daarvandaan de trein naar het Engelse stadje Bath. Eenmaal hier aangekomen, moest ik alleen nog een paar honderd meter lopen. Onderweg werd al snel duidelijk dat Bath een erg mooie stad is met veel culturele attracties. Zo staan er een heleboel 18e eeuwse kerken in de stad en zijn bijna alle huizen in een 18e eeuwse stijl gemaakt. Gelukkig zijn er ook zat andere ‘bezienswaardigheden', zoals pubs en bars.

Ik verblijf momenteel in een hostel dat in het centrum van de stad gevestigd is. Alles zit dus lekker op loopafstand. Vanaf 1 februari zal ik naar een universiteitskamer (John Wood Court) gaan die ook in het centrum van de stad gevestigd is. John Wood Court is een accommodatie voor ongeveer 175 studenten die in groepjes van vier of vijf een keuken en eventueel badkamer delen. Verder heeft iedere student lekker zijn eigen kamer zodat we ons ook nog een beetje op ons schoolwerk kunnen concentreren (het zal immers toch moeten..).

In de tussentijd heb ik al heel wat van de stad verkend (zie foto's). De komende dagen ben ik ook van plan zeker een keer met de Bath City Tour Bus mee te gaan om nog meer van de stad te zien. Een dagje Bristol staat ook nog op de planning, maar ik wacht waarschijnlijk eerst even af hoe druk het de komende tijd wordt. M'n eerste dag bij de universiteit is aanstaande vrijdag en tot die tijd moet ik nog m'n best doen om een onderwerp te vinden voor m'n thesis!

Een paar foto's zijn alvast te vinden op het fotogedeelte van deze site.Jullie horen van me!

Groetjes,

Geoffrey

Reacties

Reacties

Paula

Hay Geoffrey

Hartstikke leuk dat je zo'n reis account hebt aangemaakt
Weten we een beetje wat je zoal meemaakt
en kunnen we je vanaf hier een beetje bijsturen als je teveel tijd doorbrengt in die andere "bezienswaardigeheden";-)
Fijn dat je ook al een kamer hebt, dat is snel geregeld!
Suc 6 met je studie
en geniet van je tijd daar

André en Christel

Hello Geoffrey,

Wat heerlijk dat je daar 4 maanden kan gaan studeren en alles kan gaan bekijken. Aan de foto's te zien ziet het er prachtig uit. We best al veel van Groot Britannie gezien maar Bath helaas nog niet. Geniet van al het moois daar eeeeeen natuurlijk van je studie.

Groetjes André en Christel

P.s. we blijven je volgen hoor.

ad,wilma en kids

heey!!!, student en levensgenieter.
leuk joh een site,kunnen we een beetje meeleven, en meegenieten van een prachtig Bath.
suc6 daar en geniet van alle goeds in deze mooie stad
ik hoop dat je een fijne kamer treft daar.
GOOD LUCK en we blijven je volgen

Geoffrey

Ha familie,

Bedankt voor alle leuke reacties!

Groetjes,

Geoffrey

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!